fredag, januar 30, 2009

Sukkersøtt # 25 skisse # 7

Dette blir bare en kjemperask post fra meg denne gangen, er uten internett hjemme så jeg snylter på jobb.. Koste meg masse med skissa fra Maya denne gangen og simpelthen elsker disse lilla fargene! Papiret er fra Adornit i tilfelle noen lurer;) Dette er da et kort til min bror og svigerinne som venter barn i juni. Har lagt ved et smykke som skal virke beroligende på barnet, veldig søt gave å gi.



























Dette er da en meksikansk Bola, kan fåes i mange ulike mønster og farger.


Tusen takk for at der titter i bloggen min og for alle hyggelige kommentarer!
To my englishspeaking friends I do apologize for not writing in english this time, but do feel free to ask any questions! I'm just out of time and without internet at home at the moment:(




5 kommentarer:

Torill sa...

Så flott gave!!!
Og flott kort i nydelig farger!

Unknown sa...

wow line your card is really lovely and sooo cute.
hugs, bea

Lim sa...

WOW Line...This is beautiful!!!
I love every detail inside and out!! Love the color combination..STUNNING card!!!
Hugs,
LIM

Anonym sa...

Verkligen superfint, härliga färger!
//Malin

Maya sa...

Åhhh så nyydelig kort,Line!
Så lekre farger og detaljer!
Og så omtenksomt med smykke til bebisen :)
Klem fra Maya :)