søndag, mars 29, 2009

.:William 3 år:.

Her kommer et bestillingskort jeg laget for en kollega av meg. Ikke veldig god på å lage guttekort, men det blei ikke så aller værst til slutt om jeg får si det selv;)
***
Here is a card that a college of mine ordered from me. I'm not very good at making cards for boys/men, but it didn't turn out too bad if I may say so myself;)


Et lite nærbilde av den søte hÄnglargutten fra det nye kit'et jeg nettopp fikk i posten:)
***
A little closeup on the cute hÄnglarboy from the new kit that I just got in the mail:)




Innsiden/The inside:



The sentiment says; Hipp hurray, birthday hug, congratulations, it is your day




Baksiden/The back:

CS: Bazzill
DP: Dream Street Papers Jack- -Vintage Cowboy, Bullseye, Growing Up and Howdy Partner
Stamps: hÄnglar & stÄnglar, Norsk Stempelblad
Accessories: Metalstring, buttons from Kort og Godt, QK Rev Journal alphabet, Rubons from Doodlebug, Rubons from Norsk Stempelblad, Dymo Omega, Screwbrads unknown, Word Window Punch (SU) and Spiral Binding Punch (SU).


Takk for at du besøker bloggen min og for de hyggelige kommentarene dere legger igjen!

10 kommentarer:

Caroline sa...

Stilig kort du har laget:)
Likte fargene veldig godt! Og kjempe stilig med de skruene!

Anonym sa...

Ett jättefint pojkkort, perfekta färger.
//Malin

Aina sa...

Kjempeflott ble det! Og så mange fine detaljer :O)

Kristin sa...

Oooh, du har den spiralpunchen, du... Me like! :D

Kjempe flott guttekort du har laget! De skruene, er det splittbinders eller maljer?

Pia sa...

uper flot drengekort og så mange fine detaljer

Janneke sa...

Your card is beautiful ;0)

Stressed Stamper sa...

Beautiful...love the image, you have done a great job.

Sarah

sandra_w sa...

Great card, Line!! Lovely papers and your colouring is fantastic!

Hugs,
San

Sprytebyrd sa...

It turned out great! Love those Hanglars!! Great colors!

Bente sa...

Helt herlig guttekort!