søndag, mars 15, 2009

God Påske med søt Hänglarjente:) / Happy Easter with sweet Hanglargirl:)


A Spoon Full Of Sugar Challenge # 42 & "Trykkpressa"


Her har jeg laget mitt aller første påskekort for året:) Har nettopp fått de nye påskestemplene fra Hänglar & Stänglar dumpende ned i postkassa, og da ble fristelsen litt for stor;) Har laget et slags tagkort denne gangen, godt med litt variasjon inni mellom:) Kortet er laget etter skissen på denne ukes utfordring på A Spoon Full Of Sugar. En veldig flott skisse å jobbe med, og jeg fikk jammen brukt symaskina en god del og:) Kortet har jeg og laget til denne måneds utfordring på "Trykkpressa" der man skal bruke sommerfugler på kreasjonen din. Har kjøpt disse metall sommerfuglene på en interiørbutikk i hjembyen min:)
***
Here is my very first Eastercard:) I've just received my very new Hanglar stamps from the Easter collection and the temptation got the best of me;) I've made a tagcard this time, felt the need for variation:) The card is made for this weeks challenge at A Spoon Full Of Sugar. It was a great sketch to work with and I really got to use my sewingmachine:) The card is also made for this months challenge at "Trykkpressa" where they wanted you to use butterflies on you creation. I've bought these metalbutterflies at a local interiorstore:)







CS: Bazzill
DP: MME; Wild Aspargus "Baby Girl",Tres Jolie "Baby" and Fancy Pants; Botanical "Daisy"
Stamps:
Hänglar & Stänglar; Flicka med höna och egg
Accessories: Flowers and leaves from Prima, Ribbon from Papirgleder, Pearls from Kort og Godt, Butterflies from local store, Word Window Punch


Tusen takk til alle dere som besøker meg og legger igjen kommentarer. Jeg blir så utrolig glad når jeg leser de! Tusen takk!!
Det er fortsatt noen dager igjen av blog candy'en min så klikk på bildet i sidebar'en og heng deg med! :)
Og så en liten rettelse.. candyen slutter kl 19.00 ikke på morran.. kremt.. blingsa visst litt der tror jeg.. Skal putt inn litt ekstra som plaster på såret;)

Thank you so much for visiting my blog and for the comments you leave me. I get so happy when I read them! Thank you so much!
There's still some days left of my blog candy so go ahead and click the button on the sidebar to join in! :)
And a little correction.. the candy ends at 19.00 and not 7 in the morning..a little typeerror from me.. I'll put a little extra in to make it up to you;)

14 kommentarer:

Hege sa...

Så nydelig påskekort!

Ønsker deg en fin kveld videre.

Torill sa...

Så utrolig flott!!!
Den høna var bare helt KNALL!! Skal du ha mye for noen stempeltrykk av den??
Den var bare så BRA!!

Sissen sa...

Nyydelig kort :)

Mina sa...

wow I love the colours you have used for this easter card...you are all so lucky being able to get Hanglar stamps, wish we could as I love them so, your colouring of this one is gorgeous xxx

Unknown sa...

Nydelige påskekort, med lekre detaljer og farger!

Klem,
jorunn

Anonym sa...

Åh så fint, jag har också köpt de påskstämplarna, men jag skickar ju inte påskkort...

Efter ha sett detta kanske jag ska göra några påskort iallfall..

//Malin

LizzyWizzy sa...

Lovely card Line!
Love the image and the bright yellow colour :-)

Heike's Creativeplace sa...

Wow, Line this is so cute and adorable. Wonderful colors and Details. Love it......

I make today a card with the same Image :-)))......

Hugs
Heike

Sprytebyrd sa...

Oh, this is so pretty! I love absolutely everything about it!!

Lim sa...

Love it!!! I love these new HH stamps! :))

PS: I will write you later with the confirmation number sweetie.

Hugs,
LIM

~Isabell~ sa...

for et utrolig nydelig kort, nå kjenner jeg at jeg gleder meg til påske, hadde vært kjekt å fått et slikt kort i postkassa=)

Oss i Ett trykk sa...

Herlig påskekort med sommerfugler på!

Takk for at du er med :)

Cathrines-creative sa...

Lekkert kort du har laget....
ha en fin kveld

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig og SÅ søtt påskekort! Nydelige stempler!.. :)