søndag, oktober 12, 2008

*Til deg, min venn*

Her er mitt bidrag til denne ukes Friday Sketchers skisse nr 23. Oppgaven denne gang var en skisse laget av Beatrix. Det ble et ganske "jentete" kort denne gangen, men jeg elsker disse papirene og Magnolia stempelet er en av mine klare favoritter! Beklager det dårlige lyset, blir så tidlig mørkt nå gitt...

Here is my entry to this weeks Friday Sketchers sketch nr 23. The assignemt this time was a sketch provided by Beatrix. It turned out to be a really girlie card this time, but I just love these papers and the Magnolia stamp is one of my favourites! I'm sorry for the bad light, it gets dark so early these days...

The text on the front means; To you my friend


The text on the pocket means; Good friends






The big tag says; A hug is like a handshake from the heart. The little one says; For you




Some embellies and my personal stamp
CS: Bazzill
Stamp: Magnolia So Heavenly Collection
Accessories: Flowers from Prima, Pearls and brads from Kort og Godt, Ribbon from Papirgleder, Stickles from Ranger, Scrappersfloss, Tags from Melissa Frances, Rubons from Norsk Stempelblad


Takk for at du besøker bloggen min og for at du legger igjen spor etter deg!
Ha en strålende uke!

Thanks for visiting my blog and for leaving me those wonderful comments!
Have a fabulous week!

11 kommentarer:

Christine sa...

For et fantastisk flott kort!! Kjempenydelig. Og tusen takk for det flotte kortet jeg fikk sammen med RAK'en - det står på display her i stua, for et så fint kort har jeg aldri fått før! :D

Christine sa...

Takk for kommentar! :) Jeg linker til deg i bloggen min nå, forresten :)

Heidi sa...

Kortet ditt er utrolig vakkert. Liker så godt de duse lekre fargene. Også var det jo sånne skjønne detaljer også.
Takk for at du ville delta på FS utfordring denne uken.

Klem fra
Heidi

Kristin sa...

Åh, det var nyyyydelig! Så herlig i fargene! :D

Cardmaking Galore sa...

Stunning card! love all the details

Anonym sa...

Hej! Underbart kort....
//Malin

Unknown sa...

really cute and soooo wonderful, looks pretty and precious too.
thank you for your entry to my sketch at friday sketchers.
hugs, bea

Gill sa...

Gorgeous card, it's so pretty, the papers are fab, your image is adorable and I love the pearls and the decoration on the inside...fabulous
lv Gill x

Kathy sa...

Your card is so pretty!! I love the soft and feminine look to it!! Your image is fab and love your details!! The inside and back are just as beautiful!! :)Kathy

Ila sa...

Oh My!! all your cards are Beautiful both inside and out!! This image is so Sweet and your accents..pearls are Gorgeous!!...Hugs, Ila

Bev sa...

Oh this is just gorgeous Line - I love visiting your blog - your work is fantastic!!

hugs Bev x