lørdag, oktober 18, 2008

Happy Autumn Award

Denne awarden har jeg fått av en ganske så ny bloggvenn som heter Malin. Hun lager fantastiske kort og bloggen hennes er vel verdt å besøke. Tusen takk Malin!


I got this award from my new blogging friend Malin. She makes the most beautiful cards and you should really take take time to visit her blog. It is so worth your while. Thank you so much Malin!
Jeg skal visstnok gi denne videre til 6 personer, men jeg følger Malin og bryter reglene litt jeg og.. Jeg har ikke lyst til å bare velge noen få. Denne er til alle dere som står i blogglista mi! Dere er til så mye inspirasjon og glede at dere fortjener den alle sammen. Så vær ikke blyg, bare kom og hent den! :)
I'm suppose to give this award to 6 people, but I'm gonna do what Malin did and break the rules a bit.. I don't want to give it only to a few. This award is to all of you on my bloglist! You give me so much inspiration and joy so you deserve it each and everyone. So don't be shy, just come and get it! :)

Ingen kommentarer: