torsdag, august 28, 2008

Finally! Another card!!!

Denne uka har jeg ikke fått til å lage kort, og det har vært helt pyton! Har det fryktelig stress på jobb om dagen med nye barn i innkjøring, så når kvelden kommer er jeg helt skutt. Idag har jeg heldigvis hatt litt overskudd så da benytta jeg anledningen til å sette meg inn på hobbyrommet mitt og lage dette kortet. Jeg har brukt skissa på utfordringen hos Friday Sketchers, og fant ut at jeg kunne kombinere den med utfordringen hos Sukkersøtt og;) Greit å ta to fluer i en smekk når tida ikke strekker til! :)
Her er kortet mitt:
..................................................
This week has been really crazy for me, so there's been no cardmaking at all. That sucks! It's really stressful at work with all the new kids( mainly 1 year olds..) so when I come home I'm beat. Today I finally had some energy so I took the opportunity to crawl into my hobbyroom and I made this card. I used this weeks sketch from Friday Sketchers and I found out that I could combine it with the challenge on Sukkersøtt too;)
Here is my card:
The sentiment means; A warm christmas hug from me to you









The sentiment (witch is printed on my pc) says; With wishes of a peaceful christmas celebration




My personal stamp which says; Made with warmth and concideration by Line Merete

CS: Bazzill
DP: Ladybugsandfriends
Stamp: Magnolia, KH Design
Accessories: Nestabilities, Flowers from Prima, brads and rondells from Unik Hobby, Stickles from Ranger, Ribbons from Papirgleder and Panduro, Lace from Kort og Godt.

Thanks for watching!

9 kommentarer:

Kristine sa...

Wow Line!
Dette julekortet var jo bae vidunderlig! Så flott pyntet på alle sider!
Tusen takk for at du er med på utfordringen!
Og ha en god helg;)
Klem fra Kristine

Kristine sa...

ooops... jeg mente utfordringene

Så flott at du slår sammen to utfordringer i ett kort. Og siden jeg er DTmedlem på begge bloggene så sier jeg igjen:
Tusen takk for at du vil være med;)
Klem fra meg igjen!!

Anonym sa...

Wow...what a fabulous card! I love how you have decorated the inside..very beautiful. Thanks for trying my sketch and for joining us at friday sketchers.
Carole ;o)

Sianba sa...

Nydelig julekort! Flott løsning på utfordringen fra Sukkersött :-)

Nikki Fairbairn sa...

Hi Line, I'm so glad to hear you got some time to do some crafting and hope it relaxed you after your busy day, You card is just stunning and you always do such a fabulous job of making sure the detail on this inside is special too, Hugs, Nikki x

Maya sa...

Så lekkert,Line!
Så gjennomført og lekkert på alle sider!

Takk for att du deltar,
Sukkersöt klem fra Maya

annes paperfun sa...

Så herlig julekort! Og så flott gjennom ført på alle sidene av kortet.
Flott løsning på oppgaven og takk for at du er med på utfordringen.
Klem fra Anne

Alina sa...

Hello Line, your card is very beautiful, I like everything you did here, especially the colours!
Have a nice weekend.
Alina

Anita sa...

Et utrolig flott kort! Virkelig nydelige farger, motiv og oppsett.

Dessverre så er det ikke lov å kombinere Sukkersött sine utfordringer med andre, så da kan jeg ikke godkjenne dette og ta det med i trekningen. Beklager. Du finner bloggens regler i menyen til høyre.

Tusen takk for at du ble med likevel, kortet ditt var nydelig, så jeg håper du blir med igjen:)