lørdag, november 29, 2008

*God Jul*/*Merry Christmas*

Ok, så jeg jukser litt igjen..hehe, klarer ikke la hobbyrommet stå i fred lenger;) Har noen julekort som må lages og det er jo et poeng å smi mens jernet er varmt, er det ikke?? :) Jeg simpelthen elsker disse fargene og Magnolia gjør det til en fryd å lage kort! Elsker den nye Word Window punchen min, tusen takk Lim!!!
******
Ok, so I keep on cheating..lol, but I just can't keep out of my craftroom any longer;) I do have some Christmas cards to make, so why not take advantage of making them when I have this urge to scrap?? :) I just love these colours and Magnolia makes it such a pleasure to make cards! I simply love my ny Word Window punch, thank you so much Lim!!!
I've put a tag behind the notes which says "A warm Christmas hug to you from me"
Festa på en liten charm på lappen, syns det ble riktig så søtt :)
Added a little charm to the label, think it looks cute :)


The inside:


Måtte lage et lite skilt med de nye nestabilitiesene mine:)
I've made a little sign which says " Christmas Joy", love the new nestabilities;)




The back:


I only have time for a quick post, since I'm not suppose to do this at the moment..lol, but if there's any questions feel free to ask!
I wish you all a wonderful weekend!!
Big hug, Line


11 kommentarer:

Torill sa...

Knall fint! Og du pynter jo alle sidene så flott! - litt lat der jeg:-)
ha en super helg videre!!
klem

Bunny-Zoe's Blog sa...

Wow Line, this is just amazing such beautiful colouring and full of wonderful detail. hugs Nikki x

Kim Piggott sa...

Just fabulous Line!!!
Love your cute little image so beautifully coloured. Your choice of papers is divine. Love your tag and your flower is delicious!
hugs
kim xxx

alina sa...

Line, I would say this is ''the card of the week'', and I mean it's the most beautiful card which I saw this week! I LOVE IT!!!!!!!!!
Hugs, Alina

Malin sa...

Ett superfint kort, du dekorerar och målar perfekt.
//Malin

Hanne sa...

ÅH, så flotte kort du har laget i det siste, Line, likte dette kjempegodt! Så flotte farger!

Lykke til med bryllupsforberedelsene, nå skal jeg slutte å klage på alt som skal bli ferdig til jul :p

Klemmer fra Hanne:)

Rach sa...

wow!
Line your cards just blow me away...awesome!
hugs rachxx

Bev sa...

LOVE this card sweetie - the soft colours are so pretty and the details are just amazing. I just love how you decorate the inside of your card. Fabulous!!

big hugs
Bev x

Lim sa...

WOW Line... Your card it's beautiful!!! I love it!!
Love the colors and I'm happy that you are enjoying your punches. :))
Hugs,
LIM

Tiets sa...

this is so amazing beautiful!! great idea the tag this way!!! Have a nice sunday!

CarolinesGlede sa...

ååh så nydelig kort!! :O
Så gjennomført på alle sidene :) !
Jeg legger deg til i bloggen min jeg, hvis det er greit? :)